30+ forskellige mærker og kreative kampagner

Her er en del kvalificerede kommunikations-koncepter at vælge imellem, og du kan nu tjekke fem succesfulde cases. Jeg må dog indrømme, at de ikke nødvendigvis alle er mine egne favoritter.

 

Kriteriet for succes er effektivitet

Her definerer jeg det som øget interesse, en vækst i salget og forbedret bundlinje. Derfor har jeg kun valgt mellem de kampagner, hvor jeg har haft adgang til et dokumenteret resultat.

Den helt rigtige løsning kan mærkes

Du kender fornemmelsen, når ideen bare er der. Jeg taler om det endorfin-rush, der på én gang giver både gåsehud og hjertebanken.

 

Rigtig gode reklamer gør mig i godt humør

Derfor nyder jeg konceptet "Espressonisme" fra Wittenborg, Build-A-Bear-julekampagnen fra 2008, den flotte og appetitlige tur rundt i sommerlandet med Maille samt den skræmmende effektive Kiwi-løsning - og hvad med glæden ved et sundt liv?