Effektive reklamer stiller krav

Det er afgørende, at vi skaber følelsesmæssige associationer til mærkerne hos forbrugerne – og jo bedre du kender din modtager, desto mere målrettet kan du gøre din kommunikation.

 

Hvordan lærer man forbrugeren at kende?

Jeg har valgt at kombinere et par års internationale erfaringer og en universitetsgrad i psykologi med en toårig økonomiuddannelse med afsætning, markedsføring og positioneringsfag.

Jeg har specialiseret mig i forbrugeradfærd

Tjek selv min kandidatafhandling: "Psykologien bag reklamer" (selv om jeg nu trods alt anbefaler at du læser Martin Lindstrøms "Buy-ology").


Hvad får os til at handle, som vi gør?

Det er det spørgsmål, jeg dagligt forsøger at besvare via mit arbejde og mange hyldemeter af forskning, litteratur, tidsskrifter og magasiner.

 

Fordi målrettet kommunikation kræver indsigt!

Klik og tilsæt blot kogende vand! Klik - hvis du mangler en god bog Klik eller la' vær' - han ved det alllerede